Friday, March 12, 2010

MNH di Hari Keputusan SPM

Khamis 11 Mac 2010

-takper la.awak dpt 5b.skrang nih fikir ke depan.jgn fikir yg lepas -Pn. Suraya Malik

-...juz focus on anything u do after this.this is not the end -Pn. Cheam

2 kate dr 2 org cekgu...
ntah la..
tp tuh la ayat yg agak men-semangat-kan diri arinih...
owh yea..
trime kaseh utk sume yg doakan MNH
slalu bg MNH smgt..yg tlng wish...
tp sory la coz MNH tak dpt result bagus cam korang nk..
heh^^

~
Aku dah pernah rasa manis kejayaan,
Aku dah pernah rasa pahit kegagalan.
Aku dah pernah lompat setinggi langit,
Aku dah pernah jatuh tersungkur menyembah bumi.
Aku dah pernah berteriak kegembiraan,
Aku dah pernah menangis kesedihan.
Dulu mungkin aku tidak akan sedar,
tapi kini aku tahu semua ini adalah makna kehidupan.
Jika sesuatu terjadi tidak mengikut apa yang aku hendak,
dari sudut lain aku melihat dan hikmah aku temui.
Sesungguhnya Allah itu Al-Hakim.
Seorang teman pernah mengajar aku,
Jika aku minta diberi kekuatan,
Dia akan memberi aku ujian,
Dari ujian diriku diberi kekuatan.
~

congratz utk sape2 yg result SPM gempak eh..
utk yg dpt result trok cam MNH..
dis is not d end...
we hav taste failure bitterness n later we'll taste even sweeter victory...
Caiyok to us !!
hehe^^

" Boleh jadi kamu tidak menyenangi sesuatu, padahal ia baik bagimu, dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu, padahal ia buruk bagimu. Allah Maha Mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui." ayat 216, Surah al-Baqarah.

Hidupku di zaman sekolah telah berakhir...
selepas ini bermulalah kehidupan di zaman kolej aku...
Hidup ini diteruskan...
Makin kehadapan aku melangkah...
Makin besar ujian ke atas aku...
Sungguh aku mohon pertolonganMu untuk memimpin aku...
dan aku minta pertolongan kamu semua untuk mengingatkan aku...
YA !! awak,engkau,kau,kamu,dan anda sekalian !!
Selamat tinggal dunia sekolah
Selamat datang dunia kolej


-Sokongan kamu aku perlukan.Nasihat kamu aku perlukan.-

-MNHayyaN-

2 comments:

Unknown said...

oke la tuh 5A. moge berjaya di mase depan.;)

MNHedge said...

5A la sgt cik bunbun..
aku dpt 1A jer la..
5 tuh 5b...
heh^^